سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل  صدا و سیمای خراسان رضوی  در باره ضرورت راه اندازی شبکه زیارت در استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام  پژمان فر در این دیدار با حمایت از راه اندازی شبکه ملی زیارت، گفت:   نشر معارف اسلامی عمده ترین هدف از تاسیس این شبکه ملی است و تا راه اندازی آن، فضای معنوی در تولیدات شبکه استانی خراسان رضوی باید بیشتر باشد.

کریمی دیگر نماینده مردم مشهد و کلات هم در این جلسه اولویت کاری صدا و سیمای خراسان رضوی را پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی بو یژه در حوزه  فرهنگ اقتصاد مقاومتی و بیان توانمندیهای استان اعلام کرد.

دکتر قاضی‌زاده  نیز در این جلسه گفت: استان خراسان رضوی ظرفیت های متعدد فرهنگی و هنری دارد و برای شبکه ملی و بین المللی زیارت کیفیت برنامه سازی ها باید بین المللی باشد.

حجت الاسلام  بحرینی نیز گفت : با تبیین بی نظیر بودن راه اندازی شبکه ملی زیارت ، مسوولان و حتی نمایندگان مجلس همه برای راه اندازی این شبکه معنوی تلاش می کنند و انچه که این شبکه را برجسته خواهد کرد، محتوای تولیدات آن است .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی هم در این جلسه با اشاره به اینکه شبکه خراسان رضوی 65 درصد مخاطب دارد گفت : 21 هزار ساعت برنامه در این مرکز سال گذشته تولید و پخش شده است .

حجت الاسلام  نهاوندی درباره شبکه ملی زیارت هم گفت: مجوزهای این شبکه اخذ شده و در صورتیکه 1  0 میلیارد تو مان اعتبار از سوی  استان تامین شود تاسیس این شبکه به مرکزیت مشهد مقدس، آغاز می شود .




موضوع مطلب : شبکه, زیارت

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 3:28 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 29
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 117757