سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


شبکه آی‌فیلم پخش چند سریال جدید را همزمان با تعطیلات عید فطر آغاز می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه آی‌فیلم از روز چهارشنبه - هشتم مرداد ماه - هر شب ساعت 22:30 سریال «آوای باران» را به مدت 100 دقیقه به روی آنتن می‌برد.

در این سریال که به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده برای شبکه سه تولید شده بود، بازیگرانی چون سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی، حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، آزاده زارعی و... ایفای نقش داشتند.

 «دریایی‌ها» از دیگر سریال‌های انتخاب شده شبکه آی‌فیلم برای پخش است؛ این سریال که سال 81 توسط سیروس مقدم برای تلویزیون ساخته شد، از روز چهارشنبه - هشتم مرداد ماه - هر شب ساعت 12 و 30 دقیقه بامداد به روی آنتن می‌رود.

 پژمان بازغی، مریلا زارعی، پروانه معصومی، داریوش ارجمند، رضا عطاران، مرجان شیرمحمدی و... از بازیگران سریال «دریایی‌ها» هستند.

 همچنین شبکه آی‌فیلم قرار است از میان چهار سریال انتخابی «جراحت»، «کوچه اقاقیا»، «نابرده رنج» و «موج و صخره» بر اساس نظر بینندگان یکی از مجموعه‌های نام برده شده را از یازدهم مرداد ماه هر روز ساعت 19 و 30 بازپخش کند.

 به گزارش ایسنا، شبکه آی‌فیلم برای ایام تعطیلات عید سعید فطر چهار فیلم سینمایی برای پخش در نظر گرفته است. «زیر نور ماه»، «اینجا چراغی روشن است»، «یک حبه قند»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» از آثار رضا میرکریمی هستند که به ترتیب از پنجم مرداد ماه، هر روز یکی از فیلم‌ها پخش می‌شوند.




موضوع مطلب : شبکه, IFILM, سریال, جدید

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 3:32 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 117750