سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


شبکه یک سیما

فیلم سینمایی « رباعی » به کارگردانی ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 9 صبح از شبکه یک سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « دو اسلحه » به کارگردانی بالتازار کورماکور و بازی دنزل واشنگتن ، مارک والبرگ و پائولا پاتون، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود .
استینگ افسر اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش آمریکا و بابی یک مامور مبارزه با مواد مخدر هستند که به عنوان مامور در باند قاچاق مواد مخدری که رئیس بیرحم و مکزیکی آن پاپی نام دارد نفوذ می کنند. هیچ یک از آن دو از هویت دیگری خبر ندارد و گمان می کند که دیگری یک تبهکار واقعی است. پس از مدتی آنها به هویت حقیقی یکدیگر پی برده و متوجه می شوند که در این ماموریت بازیچه مقامات دولتی آمریکا شده اند، زیرا از یک سو CIA و از سوی دیگر نیروی هوایی ارتش امریکا از پاپی و قاچاقچیان دیگر حمایت کرده و سود حاصل از فروش مواد را به جیب می زنند. استینگ و بابی ترتیبی می دهند تا پول ها از حساب پاپی به دست هیچ یک از ماموران اطلاعات و ارتش نرسد. آنها نیمی از پول ها را آتش زده و وانمود می کنند که همه پول‌ها سوخته و نابود شده است و با دور زدن مقامات بالا دست خود قسمتی از پول ها را برای خود پنهان می کنند.

فیلم سینمایی « پیشتازان فضا » به کارگردانی جی. جی. آبرامز، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 9 صبح از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 کرک فرمانده جوان سفینه اینترپرایز که در یک ماموریت فضایی درست عمل نکرده است به ستاد فرماندهی احضار می شود. در حین جلسه بررسی پرونده او ناگهان شخصی به نام شان به مقر فرماندهی حمله کرده و آنجا را به خاک و خون می کشد. مربی ارشد کرک در گیرودار این حمله کشته می شود. او از فرمانده کل می خواهد تا با سفینه اینترپرایز به تعقیب شان رفته و او را کت بسته تحویل مقامات ارشد دهد. فرماده کل با این تصمیم موافقت کرده و ...
کریس پین، زاخاری کوئینتو و بندیک کامبربچ در فیلم سینمایی « پیشتازان فضا » ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی « به من نگو قراضه » به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه کنندگی مرتضی احمدی هرندی  ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
این فیلم داستان مردی بازنشسته حسابداری است که صاحب یک ماشین قدیمی و فرسوده بوده که با آن مسافرکشی می کند، همه از او می خواهند آن ماشین فرسوده را تعویض کند اما او به خاطر علاقه شدیدی که به ماشینش دارد قبول نمی کند، تا اینکه مسافری سوار ماشینش می شود و به دلیل خاطرات قدیمی که او و همسر بیمارش با آن ماشین دارند اصرار شدید به خرید ماشین او را دارند اما او قبول نمی کند و ...
جمشید مشایخی، علیرضا خمسه، فاطمه صدرایی و خسرو احمدی در فیلم تلویزیونی « به من نگو قراضه» ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی « یاور » به کارگردانی علی شاه حاتمی ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 9 صبح از شبکه یک سیما پخش می شود .
یاور راننده تدارکات یک فیلم است که عشق بازیگری دارد. یاور که در محل کار همواره مسبب خیر است در مورد ازدواج پسرش در خانواده دچار مشکلات فراوانی است اما بالاخره موفق می شود مشکلات خود را حل نماید.  
محمد کاسبی ، فریبا کوثری ، بیتا سحر خیز و آتش تقی پور در فیلم تلویزیونی « یاور » ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی « زندگی پای » به کارگردانی آنگ لی و بازی سورج شارما و عرفان خان ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
نویسنده ایی کانادایی برای نوشتن داستانی مهیج و واقعی به سراغ پای پاتال جوان هندوی ساکن کانادا می رود. پای برای او داستان عجیب زندگی اش را تعریف می کند. پای کودکی خود را در باغ وحشی به سرپرستی پدرش در هندوستان سپری کرده است و با حیوانات انس و الفتی خوب دارد. پدرش به دلیل مشکلات مالی تصمیم به تعطیلی باغ وحش و فروش حیوانات آن می گیرد. با پیدا شدن خریداری از کانادا، پای نوجوان به همراه حیوانات سوار کشتی شده و با عبور از میانه اقیانوس آرام قصد رساندن حیوانات به کانادا را دارد .

فیلم سینمایی « طعم انتقام » به کارگردانی نیلز آردن اوپلف وبازی کالین فارل، نائومی راپاک و دومینیک کوپر ، پنج‌شنبه 9 مرداد ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.
ویکتور مهندس است و برای کار به آمریکا مهاجرت کرده است اما خانواده او به دستور رئیس گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر به نام آلفونس کشته می شوند. ویکتور به این گروه نفوذ می کند و جزیی از اعضای گروه آلفونس می شود و برای او عکس های تهدید آمیزی می فرستد. آلفونس فردی به نام پائول را برای یافتن فرستنده تصاویر می فرستد و وقتی پائول متوجه می شود که این فرد ویکتور است به دست ویکتور کشته می شود. در همسایگی ویکتور دختری به نام بآتریس زندگی می کند که بر اثر تصادف با مردی که در حالت طبیعی نبوده زیبایی خود را از دست داده است. او صحنه کشته شدن پائول را می بیند و از صحنه قتل فیلمبرداری می کند و ...

فیلم تلویزیونی « دنده معکوس » به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 14:50 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
این فیلم داستان فردی به نام قشنگ است که برادرش به علت بدهی دو روز مانده به عید دستگیر می شود که برای خلاصی برادرش تصمیم به فروش اتومبیل کهنه خود می گیرد اما رحمان که جوان کارگری است مدعی می شود که این خودرو متعلق به پدر نامزدش است که مدتی پیش به سرقت رفته است . قشنگ برای اثبات حرف خود همراه رحمان سراغ فروشنده می روند و ماجراهای جالبی بینشان اتفاق می افتد.
مهران رجبی، احمد پورمخبر، بیتا بادران، هومن برق نورد و امیر دلاوری در فیلم تلویزیونی « دنده معکوس» ایفای نقش کرده اند.




موضوع مطلب : شبکه یک

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 4:36 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 12
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 117740