سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


شبکه شما

فیلم تلویزیونی « دردسر طلایی » به کارگردانی محمد رضا ممتاز و تهیه کنندگی حسین خواجویی ، سه‌شنبه 7 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
محمود ، جوان یتیمی که اکنون شاگرد مغازه طلا فروشی و پسر خوانده احتشام است ، در حال حمل کیفی پر از پول و طلا با موتور تصادف می کند و کیف را گم می کند. محمود بعد از مرخص شدن از بیمارستان ، در حالی که فکر و ذکری جز یافتن طلا ها ندارند، همراه با احتشام به خواستگاری دختر دلخواهش سحر می رود . در خواستگاری سحر دچار سوء تفاهم شده و می پندارد که محمود از شغل پدر او که رفته گر شهرداری است، خجالت می کشد. در نتیجه به محمود جواب منفی می دهد. محمود کماکان با ترفندهای عجیب و مضحک، قصد یافتن طلاها را دارد ، غافل از اینکه پدر سحر ، هنگام جارو کردن خیابان ها کیف را پیدا و به دنبال صاحبش است. در این بین سامان برادر سحر، محل اختفای کیف را پیدا کرده و به دوست خلافکارش فرزاد خبر می دهد و ..
جهانبخش سلطانی، صالح خواجویی، سعید محقق، مرتضی کیوانداریان، رزا حسینی، مینا فرامرزی، اردلان محمودی، مرتضی ریحانی و حسین جباری در فیلم تلویزیونی «درد سر طلایی » تولید مرکز اصفهان ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی « تابستان طولانی » به کارگردانی علی خزاعی فر و تهیه کنندگی سیاوش حقیقی ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
قصه فیلم فیلم با بازی حسین طاهری، کیوان صباغ، روشنک سه قلعه ای و امیرحسین رفیعا روایت کودکی روستایی به نام حسن، علاقمند به طبیعت و حیوانات  است، که پدرش، چون مردان دیگر روستا به جبهه رفته است. حسن شاهد جانبازی برخی از مردان روستا ، فداکاری زنان و رابطه صمیمانه اهالی ، با یکدیگر و زندگی جاری در روستا است . در این سیر، او وقایعی چون اسارت پدر، شهادت برخی از مردان روستا و مرگ پدر بزرگ و ..... را از سر می گذارند.
فیلم تلویزیونی « تابستان طولانی » تولید مرکز خراسان رضوی می باشد.

فیلم تلویزیونی « به دام افتاده » به کارگردانی سعید کاشفی ، پنجشنبه 9 مرداد ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش می شود .
در این فیلم با بازی مجید یاسر، عباس جمشیدی و بهار ذوالفقاری آمده است : برات اصلانی به همراه برادر زنش ناصر مغازه و نیز یک ماشین سیار به کار کلیدسازی و نصب دزدگیر و سیستم‏های امنیتی مشغولند. برات در زندان است و به واسطه یادآوری خاطراتش مشخص می‏شود که یکی از مشتریانش (اسکندر) وانمود کرده که بیمار و رو به مرگ از تبعات بیماریش فراموشی است و خانواده‏اش از بیماری او سوء‏استفاده می‏‌کنند اسکندر از برات کمک می‏خواهد که سیستم امنیتی پیشرفته‏ای برای او طراحی کند و رمزش را هم نزد خودش نگه دارد تا پس از عمل جراحی بتواند به سر خانه و زندگی‏اش برگردد و خانواده‏اش نتوانند اموال او را به یغما ببرند ...
فیلم تلویزیونی « به دام افتاده » به تهیه کنندگی سعید مرادی تولید مرکز گلستان است .

فیلم تلویزیونی « زنگ حساب » به کارگردانی فریدون خسروی و تهیه کنندگی حسن خرسند ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
مرتضی دانش آموز منضبطی نیست و سعی دارد با استفاده از تقلب راحت تر به موفقیت برسد ، اما این گونه نمی شود او مرتب مورد شماتت پدر و مادر خود و اولیای مدرسه قرار می گیرد. مرتضی حتی پسر خاله اش ،علیرضا را که پسر درسخوانی است با وسوسه شاگرد اول شدن، وادار به تقلب می کند. در پی این مسئله متولیان مدرسه، از مرتضی می خواهند که از پدرش بخواهد تا برای رسیدگی به این مسائل به مدرسه بیاید. پدر نمی پذیرد و به جای او دایی مرتضی که فردی بزهکار بوده و به تازگی از زندان ازاد شده به مدرسه می رود. دایی ظاهرا به توصیه مدیر مدرسه عمل کرده و تربیت مرتضی را البته به سبک و سیاق خود اغاز می‌کند .
فیلم تلویزیونی « زنگ حساب » تولید مرکز اصفهان می باشد.




موضوع مطلب : شبکه شما

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 4:40 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 117745