سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


شبکه قرآن و معارف سیما
فیلم تلویزیونی « بار دیگر بنگر » به کارگردانی سید محسن میر حسینی ، سه شنبه 7 مرداد ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش  می شود.
فرزام که برای لجبازی با خانواده اش قصد مهاجرت از ایران را دارد، با برادر دختر مورد علاقه اش درگیر شده و او را مضروب می کند. پس از این اتفاق او از ترس متواری شده و به این منظور با دوستش هانی که قصد سفر دارد همراه می شود و این تازه شروع یک ماجراست...
مهدی سلوکی، مهدی صبایی، حسین سحرخیز، زهره حمیدی، بهنام قربانی، ابوالفضل ملک نیا، آرمین قدرتی، احسان کارآموز، حسین وادی زاده، مهدی آقاجانی، سید علی رضا سعادت، فاطمه سلیمانی مریم روانستان، احسان وصال شریف لو، حسین عبدالهی فیلم تلویزیونی « بار دیگر بنگر » بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی « ماه منیر » به کارگردانی شهره لرستانی ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش  می شود.
زن ساده روستایی که برای معالجه به خانه پسر برادرش در تهران می آید اما تقابل زندگی ساده وی با زندگی پیچیده ی شهری و پیشرفته اتفاقات جالبی را به وجود می آورد و ...
فاطمه گودرزی، حسن پورشیرازی ، افسر اسدی ، رز رضوی ، دانیال حقیقت شاد و علی اسکندری در فیلم تلویزیونی « ماه منیر » ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی « استشهادی برای خدا » به کارگردانی علیرضا امینی ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش  می شود.
فتحی، راهبان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می گردد. او در صدد استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد …
محسن تنابنده، احمد مهرانفر، سروناز مستوفی و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی « استشهادی برای خدا » ایفای نقش کرده اند.




موضوع مطلب : شبکه قرآن و معارف

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 4:41 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 117730