سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


شبکه آموزش سیما

فیلم سینمایی « بزرگان » به کارگردانی الیویر داهان، سه‌شنبه 7 مرداد ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود.
داستان فیلم درباره فوتبالیست مشهور و قدیمی به نام اوربرا که اعتیاد به الکل پیدا کرده و با خانواده اش هم به مشکل بر خورده ، با هماهنگی قاضی پرونده اش به جزیره ای دور افتاده برای مربی گری تیمی بسیار سطح پایین دعوت می شود ، شهردار جزیره که برای برنده شدن تیم و به دست آوردن مبلغی پول که بتواند تنها کارخانه کنسرو سازی را نجات دهد، تلاش می کند با اوبرا برخورد محکمی دارد و به او کمک می کند تا بر اعتیادش غلبه کند ، مربی برای پیدا کردن بازیکنان حرفه ای تلاشی می کند در شرایطی که شهردار پولی برای گرفتن بازیکن خوب ندارد، مربی سراغ بازیکنانی که هر یک دچار مشکلات متفاوتی هستند می روند و ...

فیلم سینمایی « الا و دوستان » به کارگردانی تانلی موستونن ، چهارشنبه 8 مرداد ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .
الا و چند شاگرد دیگر در مدرسه ای معمولی اما صمیمی و با معلمینی مهربان و دلسوز مشغول تحصیل هستند، اما مردی ثروتمند برای تاسیس پیست اتومبیل رانی تصمیم می گیرد مدرسه انان را خراب کند،الا و دوستانش به پشتوانه همت خود و با کمک معلم ها و بزرگ ترها از هیچ کاری دریغ نمی کنند تا نگذارند مدرسه انها تخریب شود و بالاخره مرد ثروتمند و مغرور مغلوب انها می شود و مدرسه دوباره جان گرفته و شور و اشتیاق به شاگردان باز می گردد.
 
فیلم تلویزیونی « نشانی » به کارگردانی فریدون حسن پور ، جمعه 10 مرداد ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .
داستان فیلم درباره علی 14 ساله  است که در یکی از پرورشگاه های تهران زندگی می کند. او بر اثر حادثه ای متوجه می شود پدرش زنده است، اما به دلیل قتل دایی اش، در زندان به سر می برد.علی پس از مراجعه به زندان از آزادی پدر آگاه می گردد و دیگر مایل به بازگشت به پرورشگاه نیست بلکه به دنبال یک زندگی جدید است.
رضا عطاران، فاطمه صادقی و سعید هنرور در فیلم تلویزیونی « نشانی » ایفای نقش کرده اند.




موضوع مطلب : شبکه آموزش

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 4:41 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 117730