سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


سیمای خراسان رضوی با برنامه"سفره‌های همدلی" روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 11 با حضور میهمان برنامه و هنرمندان به استقبال عیدفطر می‌رود.

 

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز خراسان رضوی همچنین نماز عید فطر را از حرم مطهر رضوی به صورت زنده از ساعت 7 تا 8:30 صبح روی آنتن می‌برد.

برنامه"جنگ رمضان" نیز دوشنبه شب و سه شنبه شب ساعت 21:10 به تهیه کنندگی آقای جواد خانی به روی آنتن می رود. برنامه طنز "نبات زعفرانی" ساعت 22 ، برنامه"راز جاودانگی" به تهیه کنندگی مجید عاطفی، میان برنامه های طنز، کمدی کلاسیک، منتخب شبکه نسیم، سخنرانی مناسبتی و فیلم سینمایی از دیگر برنامه های شبکه استانی سیمای خراسان رضوی است.

شبکه استانی صدای خراسان رضوی نیز ویژه برنامه « عید اومده » را از ساعت 9 تا 11 روز عید به تهیه کنندگی ضیاء علوی و گویندگی شهریار صفاجو و گزارشگری آقای جواد حسن زاده روی آنتن می‌برد. مهمانان این برنامه درخصوص فضایل عید فطر سخن می‌گویندو گزارشگر برنامه با مردم درباره شیرینی و حلاوت عید سعید فطر گفت‌و‌گو می‌کند.

نماز عید فطر در برنامه « صبح عید » با نمازگزاران همراه می شود. این برنامه به تهیه کنندگی نادر افشار، گزارشگری محسن افکاری و حسین ضیایی و مجری گری کیانوش بیاری صبح روزعید ساعت 7 تا 9 صبح به روی آنتن می رود. برنامه "عیدانه" به مدت 4 روز از روز عید فطر ساعت 18 تا 20:3

0 به تهیه کنندگی رضا سلیمانی، مجری گری سمانه شاکری، امیر حسین کشوری و گزارشگری هدیه شریفی پخش می‌شود.




موضوع مطلب : خراسان رضوی, صدا و سیما

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 4:45 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 8
  • کل بازدیدها: 117730