سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


شبکه دو سیما در آستانه عید سعید فطر، ویژه برنامه‌هایی را تهیه و تدارک دیده است که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 7 و 8 مرداد به روی آنتن می‌برد.

 

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت عید سعید فطر فیلم‌های «رمضان آن سال»، «رؤیای آبنباتی»، «ابری با احتمال کوفته قلقلی»، «ماه عسل»، «یوگی خرسه» و «پنگوئن های آقای پاپر»، و ویژه برنامه‌های  "فیتیله عیدا تعطیله"، "کوی محبت"، "کلاه قرمزی" و "شب‌های روشن" از شبکه دو سیما پخش می شود.

فیلم «رمضان آن سال» محصول سال جاری گروه فیلمهای تلویزیونی شبکه دو سیما به کارگردانی فریدون فرهودی و تهیه کنندگی امیرعباس کنی است که هنرمندانی همچون فرحناز منافی ظاهر، مجید شهریاری، رضا آحادی، شیوا خسرو مهر و کیمیاحسینی (بازیگر خردسال فیلم «جدایینادر از سیمین» ) در آن بازی می کنند. این تله فیلم درباره خانمی به نام مریم است که برخلاف نظر برادرش، قصد دارد مراسم یادبود مادرش رادر خانه پدری و با حضور همه اقوام و همسایه‌ها برگزار کند، اما همواره با موانعی برایاجرا شدن این تصمیم مواجه می شود و ... این فیلم ساعت 17:30 سه شنبه 7 مرداد پخش خواهد شد.

فیلم «رؤیای آبنباتی» (Hop) محصول سال 2011 به کارگردانی تیم هیل درخصوص خرگوش جوانی است که در خانواده ای زندگی می کند که همه اعضای خانواده هرساله مشغول پخش شکلات و هدایای عید بوده اند ولی او به این کار علاقه ای ندارد و برای همین از جزیره شان بیرون می آید و ...

بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند راسل برند، جیمز مارسدن، الیزابت پرکینز هستند. این فیلم در باکس «با ما بیا سینما» سه شنبه 7 مرداد ساعت 8:30 پخش می شود.

در «سینما مهتاب» سه شنبه 7 مرداد فیلم سینمایی «نگهبان باغ وحش» (Zoo keepers) پخش می شود. این فیلم محصول سال 2011 به کارگردانی فرانک کوراسی است و کوین جیمز و روساریو داوسون در آن به ایفای نقش می پردازند. داستان فیلم در مورد باغ وحشی است که قرار است برای آنجا رئیس جدید انتخاب شود. در این بین یک نگهبان قدیمی به نام گریفین تصمیم می گیرد تا با یکی دیگر از کارمندان باغ وحش به نام گیل رقابت کند ولی ... این فیلم ساعت 30 دقیقه بامداد به روی آنتن می رود.

انیمیشن «ابری با احتمال کوفته قلقلی» (Cloudy with a Chance of Meatballs) محصول سال 2009 نیز در قالب «با ما بیا سینما» چهارشنبه 8 مرداد ساعت 8:30 از شبکه دو پخش می شود. این انیمیشن به کارگردانی فیل لورد و کریستوفر میلر پیرامون برادری به نام هِنری است که با خواهرش به داستان پدربزرگشان در مورد اتفاقات عجیب یک جزیره در اقیانوس اطلس گوش می دهند و اینکه مردم این جزیره فقط غذاهای ساده و تکراری می خورند و بعداً یکی از اهالی آن جزیره به فکر به وجود آوردن تحول غذایی جالب برای شهرشان می شود و دست به کار عجیبی می زند که ...

فیلم سینمایی «ماه عسل» محصول سال 86 و به کارگردانی شاهد احمد لو و تهیه کنندگی مجید اوجی در قالب «سینما زندگی» چهارشنبه 8 مرداد ساعت 17:30 پخش می شود.

در این فیلم  هنرمندانی همچون پروانه معصومی، افسر اسدی و سحرولدبیگی به ایفای نقش می پردازند.خانواده منصورخان و  خواهرش فخری خانم همراه پدرشان خان بابا در خانه ای بزرگ بطور مجزا زندگی می کنند. منصورخان کندوی عسلی دارد ولی به علت بیماری که به کندوهایش وارد شده به دنبال حل مشکلات زنبورداری اش به شمال رفته است و این در حالی است که در این فاصله برای دخترش در تهران خواستگار آمده و ...

فیلم سینمایی «یوگی خرسه» (Yogi Bear) محصول 2010 نیز ساعت 21 همان شب پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی اریک برویگ و با بازی  تام کاوانا، تی جی میلر و ناتان کردری درخصوص آقای اسمیت رنجر نگهبان پارک جلی استون است. در این پارک، یوگی و دوستش بوبو که دو خرس هستند زندگی می کنند. یوگی و بوبو معمولا سبد غذای کسانی را که از پارک دیدن می کنند می‌دزدند و مشکلاتی را به وجود می آوردند....

فیلم سینمایی «پنگوئن های آقای پاپر» (Mr. Popper’s Penguins) به کارگردانی مارک واترز و ایفای نقش جیم کَری و کارلا گوگینو چهارشنبه 8 مرداد ساعت 30 دقیقه بامداد پخش می شود. داستان این فیلم در مورد شش پنگوئنی است که مردی به نام پاپِر را از پدرش به ارث برده است. آقای پاپر یک تاجر جوان است که از همسرش جدا شده و با دو فرزندش رابطه خوبی ندارد و حضور همین پنگوئنی ها تحولی در زندگی او به وجود می آورد...

برنامه زنده و شاد «فیتیله عیدا تعطیله» به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای عموهای فیتیله ای (عمو مسلمی، عمو فروتن و عمو گلی» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 7 و 8 مرداد ساعت 14 به مدت 90 دقیقه مهمان مخاطبان است تا با پخش ترانه های شاد و نمایش‌های شاد ویژه این روز، شادی مخاطبان را دوبرابر کند.

برنامه «کوی محبت» کاری از گروه معارف شبکه دو به تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی که در ایام ماه مبارک رمضان هرشب پیش از اذان مغرب با حضور کارشناسان مذهبی موضوعات ویژه و خاصی را دنبال می کرد، در روز عید فطر هم بخش‌های برنامه خود را معطوف به عید سعید فطر، آداب و اعمال این روز و اعمال وارد شده در ماه شوال می کند. این برنامه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 7 و 8 مرداد همچون روزهای گذشته ساعت 19:50 به روی آنتن می رود.

مجموعه شاد «کلاه قرمزی» با عروسک‌های جذاب و شیرینش همچون تمامی اعیاد به شبکه دو می آیند تا لحظات مفرحی را برای مخاطبان به ارمغان آوردند. کلاه قرمزی به همراه سایر عروسکهای این مجموعه و آقای مجری به رسم و رسوم اعیاد از جمله عید فطر اشاره می کند و در آیتم‌های متنوع، لحظات شادی بخشی را به مخاطبان هدیه می دهند. این مجموعه سه شنبه 7 مرداد ساعت 21:30 از شبکه دو پخش و روز بعد ساعت 11 بازپخش می شود. همچنین در روز سه شنبه 7 مرداد گلچینی از کلاه قرمزی سنوات گذشته پخش می شود.

برنامه «شب‌های روشن» هم که در ایام ماه مبارک رمضان مهمان خانه مخاطبان بود، در این دو شب بخشهای مختلف برنامه اش را معطوف به این روز کرده و با حضور کارشناسان مذهبی و مهمانان ویژه ساعت 23 به مدت 60 دقیقه به روی آنتن شبکه دو می رود. اجرای این برنامه که کاری از گروه معارف شبکه دو سیماست را رسالت بوذری به عهده دارد و تهیه کننده آن پیام ابراهیم پور است.




موضوع مطلب : شبکه دو, عید فطر

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 4:49 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 117726