سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار گیرنده دیجیتال
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


به مناسبت ایام سعید عید فطر، دفتر برنامه های طنز رادیو ایران، با تدارک ویژه برنامه های شاد و مفرح کوی نشاط به استقبال این عید خجسته می رود.

 

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر عباس اشرف مسئول دفتر برنامه های طنز رادیو ایران و تهیه کننده کوی نشاط با اعلام این خبر افزود: این ویژه برنامه ها با رویکرد طنز در قالب بخش های متنوع نمایشی به مسائل و موضوعات اخلاقی نگاه ویژه ای دارد و بخش هایی مانند : بیوک زاده و دروغ گویی با تلفن همراه، راز بقای طنز، اخبار گاگول، قاچاق آقا بایرام در سفر به هند، زباله ریزی آلن، تبدیل قهوه خانه جاسم آبادانی به کافی شاپ، مصرف بی رویه آب، قصه گویی مهد کودک کوی نشاط، خواستگاری هنرمندانه، توهم هومن یزدی در سفر با هواپیما و کلاهبرداری در دل کویر از جمله بخشهای نمایشی آن است.

اشرف ادامه داد: علاوه بر ترانه های شاد و طنز مثل تلفن همراه، کُشتی مالک و مستاجر ، مایه حیات دغدغه کوی نشاط و ... سرود مناسبتی «یا کریما» را با خوانندگی رامین جواد پور و محمدرضا زارع فرد برای پخش در این ویژه برنامه ها آماده کرده است. ضمنا پخش عادی این برنامه طبق روال همیشگی روزهای پنج شنبه، این هفته نیز در تاریخ  9 مرداد 93 خواهد بود.

کوی نشاط ویژه ایام عید سعید فطر به تهیه کنندگی امیر عباس اشرف؛ در تعطیلات این عید سعید از ساعت 16:00 به مدت 120 دقیقه از رادیو ایران بر روی موج FM ردیف90 MHz  و AMردیف  900 kHz پخش خواهد شد.




موضوع مطلب : عید فطر, ویژه

یادداشت ثابت - یکشنبه 93 مرداد 6 :: 8:3 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 117698